En inderdaad, wanneer botten verhit zijn dan zijn ze ongeschikt om te voeren omdat de botten dan kunnen splinteren (rauw is het geen probleem omdat ze dan dus niet zo splinteren)
check even of de kauwhoutjes matatabi staafjes zijn en lees hier even de bijsluiter.Kimm schreef:Mijn vriend heeft een soort van speciale kauw houtjes gehaald van de dierenwinkel. De kat daar hoefde het maar te zien en ging daar flink op kauwen. Hier nog niet zo of ik moet het echt vast houden. Ik zou ze ook niet constant moeten geven maar gewoon af en toe.. Dus even kijken wat dat doet.
waar je elke seconde op moet letten, maar ik kan ze nu al niet meer missen.
Dit zijn tegenstrijdige mededelingen, die je doet. Het wildpoepen kan als oorzaak hebben dat ze de kap op de bak niet prettig vinden. Het deurtje kun je er in ieder geval helemaal beter uithalen. Als je dat later dicht doet, dan zitten ze veel teveel opgesloten in hun eigen stank. En dat is niet prettig voor ze.Kimm schreef:
We hebben de kap op de kattenbak en dat gaat super, alleen het deurtje laat ik nog omhoog want dat gaat nog niet zo goed.
Moes had net perongelijk op het mandje gepoept met de jutezak.