Beroerte of hersenbloeding??
Re: Beroerte of hersenbloeding??
Toen zijn tandsteen werd verwijderd is er ook bloed afgenomen nieren lever suiker was perfect
Ik zal jou advies opvolgen en eens even horen wat de dierenarts er van zegt.
Bedankt voor je informatie
groeten van Gerrie
en Joris (01-05-2000)
Bedankt voor je informatie
groeten van Gerrie
en Joris (01-05-2000)
Ik zeg ook niet dat het persé de nieren zijn. Maar nieren kun je eigenlijk niet meten. Pas bij 70% falen o.i.d. kunnen ze dit vaststellen. Het kan zijn dat de nieren dus voor 69% goed waren en dan kunnen ze niets constateren. Dan zijn de nieren dus "perfect". En narcose met elke NSAID kan hen over het randje naar 71% brengen. En dan heb je dus officieel nierfalen. Hoeft in beginsel nog geen ramp te zijn want daarmee kunnen ze nog een aantal jaren leven maar je moet het wel weten. En dan dus heel voorzichtig met een NSAID (waaronder novacam valt) omspringen. (Eigenlijk had er dus vóór en na de tandsteen verwijdering getest moeten worden en ik denk dat er alleen voor getest is, toch?)
Het is dus inderdaad verstandig altijd even de DA te raadplegen en uit te laten zoeken wat de oorzaak is. (Als de DA n.l. geen oorzaak kan vinden zal hij ook wel een bloedonderzoek willen doen, en waarschijnlijk dus ook wel een bloeddruk meting)
Het is dus inderdaad verstandig altijd even de DA te raadplegen en uit te laten zoeken wat de oorzaak is. (Als de DA n.l. geen oorzaak kan vinden zal hij ook wel een bloedonderzoek willen doen, en waarschijnlijk dus ook wel een bloeddruk meting)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)