De voedingen waarmee ze werd bijgevoerd heeft een hoog Mac.Donalds-gehalte

Dus zet ik er ook wat hoogwaardigere voeding bij, zoals de wat betere brokken en ook een beetje rauw kvv-vlees.
Kan ze kiezen..
Verder heeft ze een keus gemaakt qua ontlasting, namelijk een ligmand met dekentje waar ze destijds vaak op sliep.. we hebben daar nu de kattenbak ingezet, haar drollen in de kattenbak gedaan, en nu maar hopen dat ze snapt wat de bedoeling is

Is dat trouwens wel handig? Of moet dit anders?
Ook heeft ze duidelijk bovenop de bank geslapen in plaats van eronder, aan de haren te zien is ze aan een kambeurt toe

Ons katertje glipte net naar binnen, was de bedoeling eigenlijk niet maar ik liet het maar even gebeuren (dit huis was de afgelopen jaren tenslotte zijn domein) , zag grooooote nieuwsgierigheid bij hem, snuffelde alles af natuurlijk, at onderweg ook het restant van het natvoer even op

Hij stond 20 cm van de bank maar had niet in de gaten dat daaronder het poesje zit.. daarna heb ik 'm rustig maar weer de ruimte uitgeloodst.
Achteraf wel een goeie sessie geweest denk ik.
Ok, goeie tip..iemand zou er een kwartiertje bij kunnen gaan liggen omdat ze dan bij neus, wenkbrauwen en haren kunnen en die zijn voor katten - tenzij ze in je klimmen - onbereikbaar.
doorgaans wordt je gezicht afgesnuffeld en in het gunstige geval gaat ze kopjesgeven.
Ze ligt plat onder de bank gedurende de dag.. mijn vrouw zit er af en toe bij, probeert haar te verleiden met haar stem (die ze tenslotte kent) en lekkernijen.
Misschien kunnen we iets verzinnen zodat ze ook het gezicht ziet inderdaad.
Maar ik begrijp dat het voor katten van belang is dat ze je gezicht kunnen zien/afsnuffelen bij het maken van contact? Dat maakt je dan toegankelijker voor ze of zo?
Edit: Bedenk me trouwens net dat er nog iets is waar ze overdag aan moet wennen, wij wonen redelijk dicht bij Schiphol.. vliegtuigen komen zo af en toe best laag over, wij horen het niet meer maar voor haar zal het nieuw zijn.