Hij sprong erop via het tv-meubel (ook van heel donker hout) en nu loopt daar een spoor van kattepootjes over de muur links en rechts van de tv.
Smoezelig gezicht; ook geverfd stucwerk maar hij zat er wel graag.
Nu niet meer, hij weet dat hij de vogels enz toch niet te pakken krijgt; als dat zo blijft ga ik hem daar weren met dubbelzijdig plakband. In de winter is het daar steenkoud, hij zat er vooral als de zon er 's ochtends op schijnt maar zit nu liever in de vensterbank voor of achter, of op het balkon. Als hij er toch vaker zit dan ik nu denk maak ik 2 laddertjes op die plekken.
Weet jij hoe ik dat het best zou kunnen schoonmaken? Het is afwasbare verf maar ik ben bang dat ik er een grote grauwe vlek van maak haha en vlak voor Syl hier kwam is het nog geverfd.
Zou dus wel zonde zijn..
Ik ben benieuwd welk grit je gaat gebruiken en of het bevalt, ik heb nu gewoon klontvormend spul van het huismerk van Hoogvliet, is geloof ik hetzelfde als het huismerk van AH. Met een geurtje, bevalt goed maar als ik van die pootafdrukken af zou zijn -hij moet nog een eindje lopen voor hij bij dat raam is- zou dat wel fijn zijn! Nou ja anders een laddertje links en rechts van de tv maar alleen pootafdrukken op de vloer: nog beter!
Ik denk dat je zo'n peewee bak hebt klopt dat? Toevallig nog over zitten lezen maar Sylvester graaft en krabt graag flink dus of ik hem er een plezier mee doe.. Er ligt bij mij een douchematje van de Action voor (alweer Action, vaste klant daar hihi) en daar ligt best veel grit onder altijd.
Wel fijn van kittens dat je ze nog kan wennen aan zo'n bak b.v.
O ja, Sylvester werd hier echt stukken relaxter toen hij eenmaal op zolder mocht. Bij mij is het heel groot, ik zette kartonnen dozen neer om zich te verstoppen en nu is dat echt zijn jachtplek, hij sloopt geen spullen die daar staan. Kwam wel een keer met een dooie muis naar beneden, ik maar denken dat die hier écht niet zaten

Veel plezier met de pluizebolletjes!