Het is een heel aanhankelijk katje, komt op schoot zitten, vraagt om geaaid te worden. Ik merk zeker dat hij een vriendje mist, maar ga mijn best doen hem zo veel mogelijk aandacht te geven en hem zo goed mogelijk op te voeden

Ik krijg een beetje het gevoel hierbij dat, omdat jij zelf maar een kitten neemt, je dan voortaan maar mensen gaat adviseren dat ze zich niks van adviezen aan hoeven te trekken dat het verstandiger is kittens samen op te laten groeien?......Lillith schreef:Erg veel reacties van mensen die proberen door te voeren dat een tweede kitten erbij nemen eigenlijk zou moeten. Ik zit in dezelfde situatie als TS met maar één kitten en niet de mogelijkheid er een tweede bij te nemen. Ja het is beter om kittens niet alleen te laten opgroeien, maar het gebeurt echt ontzettend veel en echt niet elke kat heeft meteen gedragsproblemen. Ik vind het een beetje net als tegen mensen zeggen dat één kind niet genoeg is, omdat het dan niet sociaal opgroeit en te verwend wordt. Tja, jammer dan, maar het is de keuze van die mensen. Kun je het wel of niet mee eens zijn, maar ik vind dat TS duidelijk heeft uitgelegd wat haar situatie is dus dan houdt de discussie gewoon op. Toch?