Kitten van 8 weken eet niks

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Lily-Banjer
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2015 00:39
Locatie: Dordrecht

Re: Kitten van 8 weken eet niks

Bericht door Lily-Banjer »

@castratenkoor: Lily is zeker al gestereliseerd. Ze had een ontsteking daar en een verdikte baarmoeder dus dat moest wel hihi.

Wat je zegt over die planning is inderdaad wel slim, maar mijn bewindvoerster spaart al voor mij dus zou het eventueel daarvan kunnen betalen. En heb een kortingspas bij onze da dus krijg nog korting ook met castratie. Bedankt voor je advies!
Trots personeel van:
Lily
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten van 8 weken eet niks

Bericht door nellebel »

nog enkele tips:
-natvoer aanlengen met water, dan doe je er ook langer mee. voedingstoffen halen ze voornamelijk ook uit de brokjes, van mij krijgen ze natvoer vooral voor het vocht. ik doe een blik in een plastic bakje en met 1 blikje gourmet 2 dagen (2x per dag een lepeltjes per kat, heb er 2)
-ze krijgen altijd als wij kip eten een stukje rauwe kip, is goed voor de tandjes, kleine stukje afsnijden van je eigen stukje. kost niets en je merkt dat zelf niet dat je een beetje minder hebt
-tel consult bij de DA, kost vaak niets en voor vele adviezen hoef je niet altijd de katten mee te nemen
-en moet je toch naar de DA, neem ze beide mee. ik krijg korting met 2 kattten
- en goed voer kun je vaak ook in actie kopen. ik gebruik bijv RC en betaal bijna nooit het volle pond, altijd wel weer een actie ergens
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Lily-Banjer
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2015 00:39
Locatie: Dordrecht

Re: Kitten van 8 weken eet niks

Bericht door Lily-Banjer »

@Nellebel: Bedankt voor de tips! Helaas doet onze da geen tel consult. Denk dat ik een andere da ga zoeken, hoor niet de allerbeste verhalen over hen. Kip heb ik net gehaald, is alleen kip krokant snitzel dus dat is niet zo goed haha. Natvoer ga ik zeker aanlengen met water. Bedankt!
Trots personeel van:
Lily
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7741
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Kitten van 8 weken eet niks

Bericht door Rik »

Lily-Banjer schreef:Kip heb ik net gehaald, is alleen kip krokant snitzel dus dat is niet zo goed haha.
Ja... als je dan "grote mensen"-eten haalt moet je natuurlijk wel zorgen dat de katjes ook mee kunnen snoepen :lol:
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Lily-Banjer
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2015 00:39
Locatie: Dordrecht

Re: Kitten van 8 weken eet niks

Bericht door Lily-Banjer »

@Rik: Hahaha jep, dat ga ik zeker onthouden!! :D
Trots personeel van:
Lily
Plaats reactie