Maar goed. Toen dacht ik aan een kat. Een kat is vaak om je heen, de meeste willen lekker kroelen! En dat is precies wat ik nodig heb en wil. Een dier dat lekker om mij heen is en waar ik liefde mee kan delen

Ik zit gewoon nog op school en ben dus ook overdag weg. Net zoals mijn moeder die werkt.
Nu vroeg ik mij af welk ras ik zou willen... Ik heb veel gezocht wat voor soorten er bij mij zouden passen. Maar helaas weet ik zelf niet zoveel van die rassen af, als dat er mensen ervaring mee hebben in real life!
Ik dacht aan deze rassen:
- Heilige birmaan - Minpuntje is dat hij niet graag de hele dag alleen wilt zijn...
- Snowshoe - Ook een minpuntje dat hij niet graag de hele dag alleen wilt zijn...
- Abessijn - Dit lijkt mij een hele leuke kat. Maar ik las ook dat deze niet graag alleen is
( Waarschijnlijk geen enkele kat maar er zijn er natuurlijk wel een paar die het niet heel erg vinden

- Blauwe rus - Dit lijkt mij de meest perfecte denk ik. Houdt van lekker kroelen en hecht zich aan zijn baasje. Dat vind ik ook wel fijn.
- Ragdoll - Houdt er ook niet van om de hele dag alleen te zijn.
- Amerikaanse bobtail - Die houdt van gezelschap en vindt het niet erg om opgepakt te worden
Zo. Dit is allemaal wat ik heb gevonden op het internet. Als er fouten in staan, of er kan worden bijgevuld: Tell me!

Stel dat ik een kitten zou aanschaffen zal ik er waarschijnlijk 2 nemen. Ik heb gelezen dat ze dan elkaar hebben in het geval dat ik overdag weg ben. Ik ben sowieso niet van plan om 2 kittens te nemen als ik lekker druk bezig ben met school. Als ik kittens neem, doe ik dat in een vakantie.
Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Jet