Kat eerste keer haar knippen?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Monique89
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 apr 2015 14:30

Kat eerste keer haar knippen?

Bericht door Monique89 »

Nu met deze warmte heeft mijn ragdoll vent Kees heeft natuurlijk warm!! Mijn vriend vind hem zielig doen en sloom, maar na een natte washand leeft hij wel steeds op (doen we nu een paar keer op de dag) verder staat de ventilator aan, ramen open en gordijnen dicht, genoeg donkere en koele plekken voor hem en zijn 2 vriendjes die nergens last van lijken te hebben.

Maar nu zit ik te denken. .een ragdoll laten knippen (allereerste keer! Met nagels knippen was het al een demon!) Wat vinden jullie? Ja of nee? Wat raden jullie me aan?

Groetjes!Afbeelding
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Kat eerste keer haar knippen?

Bericht door Sifra »

Je kunt nu beter de ramen dicht houden, want buiten is het 's middags warmer dan binnen. Knippen zou ik sowieso niet doen, dan nog eerder met een tondeuse scheren. Maar over een paar dagen is de hittegolf weer voorbij. Zolang hij geen echte gezondheidsproblemen heeft, zou ik niets aan zijn vacht doen.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Monique89
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 apr 2015 14:30

Re: Kat eerste keer haar knippen?

Bericht door Monique89 »

Sifra schreef:Je kunt nu beter de ramen dicht houden, want buiten is het 's middags warmer dan binnen. Knippen zou ik sowieso niet doen, dan nog eerder met een tondeuse scheren. Maar over een paar dagen is de hittegolf weer voorbij. Zolang hij geen echte gezondheidsproblemen heeft, zou ik niets aan zijn vacht doen.
Dankje ^^ Ik woon op 1e verdieping dus bij mij waait het nog wel iets, en qua knippen dacht ik gewoon naar een salon te gaan en het laten doen.

Kees heb ik net met een natte washand geaaid en hij leek boos en blij tegelijk, dus Denk dat ik dat blijf doen en ijsklontjes in het water, bevroren flesje in een handdoek enzovoort.

Dankje!
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Kat eerste keer haar knippen?

Bericht door Sifra »

Volgens mij ben je goed bezig. Kees komt wel door de hittegolf.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Plaats reactie