Hoi Dian,
Dank je voor je antwoord

Heb alles al geprobeerd....
Harde brokken eet ze al lang niet meer, doet zeer aan haar tandjes (ze had altijd natvoer en harde brokken maar stopte al een half jaar geleden met eten van haar harde brokken) maar super lief voor het aanbod!
Ze eet RC renal zakjes brokjes in saus en heb nog RC renal blik gegeven wat ze wel enthousiast op at maar dat is nogal vet en daarna zag ik gewoon dat het haar zwaar viel.
Ze is gewoon niet lekker en hoe meer iets sterk ruikt hoe meer ze ervan walgt....
pillen kan ik haar niet, ze wordt zo bang voor me, dat ze dan alleen nog maar onder het bed zit, zich terug gaat trekken en depressief wordt en vervolgens helemaal niets meer eet....wil ook niet dat ze bang voor me wordt.
Dus mocht het morgen niet beter worden wordt het weer een trip naar de dierenarts...maar het is nog zo kort geleden

Ze eet wel maar heel weinig en daarna smakt ze en zit duidelijk vol. Drinken doet ze nu iets meer, maar logisch omdat ze minder vocht uit het natvoer krijgt.
Dinsdag ging alles nog goed, had ze nog haar maagzuurremmer gehad.
Woensdag ging ik nieuwe halen maar die heb ik niet meer kunnen geven omdat ze misselijk was.
Ze had ook wat vocht gespuugd. Dus de misselijkheid komt niet doordat ik gestopt ben met de maagzuurremmer, want die had ze de dag ervoor nog gehad.
Dikke knuffel voor Lizzy
en natuurlijk de andere nierpoezels
1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo