De dierenarts vertelde dat ze een kat in de praktijk hebben van 25 die al een tijd nierfalen heeft en die doet het nog goed, dus Bowy maakt een goede kans

Wilde het ook niet meer weten maar omdat Snoet zo vreselijk slap was, wilde ik weten of de electrolyten in orde waren (o.a. Kalium) naja en als het bloed dan toch alweer is afgenomen...maar snap het wel hoor, Snoet blijft liggen als een lam maar wanneer een kat in de stress schiet is dat niet bevorderlijk
@ Rik, Adriana en Dian
Ben alweer beetje in de stress....want....ze lust de Gimpet soft haarbalpasta niet meer en loopt steeds boos weg en blijf boos waardoor ze ook weer niet eet....
Laatste 2 dagen een zwarte doperwt uitgepoept, ben alweer aan het denken om toch een beetje lactulose te geven want hiervan wordt ze ook niet lekker natuurlijk...veel te weinig en straks wordt ze weer misselijk van het niet poepen.
Maar wat als ze echt misselijk werd van de lactulose? Ik weet het niet zeker.
Misschien heeft ze ook zo weinig ontlasting door de Famotidine, ik weet het niet (ja door de nieren natuurlijk, maar zo weinig als nu is het anders nooit)
Is de Beaphar malt anders? Ze schrikt nu echt van de geur, terwijl ze het vroeger wel lekker vond. Gimpet zit nu wel in een andere verpakking, dus misschien is het veranderd?
En mag je Beaphar malt wel elke dag geven?
De da van gisteren zei dat ze de maltpasta elke dag mocht hebben maar weet nog dat de andere da zei van niet....