Pluisje, verhoogde nierwaardes
Re: Pluisje, verhoogde nierwaardes
Há, wat grappig ik volgende week maandag :P
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †

1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo
-
- Huiskat
Nelson is vanmiddag ingeslapen.
Iedereen bedankt voor de adviezen en steun.
Iedereen bedankt voor de adviezen en steun.
wat een verschrikkelijk verdrietig bericht en wens je veel sterkte de komende tijd..
Veel sterkte met het verlies van Nelson.
Dat is inderdaad verschrikkelijk nieuws. Ik heb er vandaag ook aan zitten denken toen we niets hoorde. Heel veel sterkte.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
- snorrebaard
- Poema
Arme Nelson, maar hij was echt op. Als ik hoor hoe graag je hem zag, zal hij zeker een prachtleven gehad hebben. Veel sterkte! Het verdriet zal evolueren, maar de liefde blijft.
"Dogs come when they’re called;
cats take a message and get back to you later.”
~ Mary Bly
cats take a message and get back to you later.”
~ Mary Bly
Wat een ontzettend verdrietig bericht......maar je hebt het beste gedaan voor Nelson...dat is ook liefde. Wens je heel veel sterkte met dit vreselijke verlies. Rust zacht lieve Nelson
1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
- flower1980
- Panter
Heel veel sterkte!
sterkte met het verlies van je maatje nelson
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Nou vraag me toch af wat voor invloed stress heeft op nierkatjes.....zondag stond een jongetje een half uur op de bel te drukken (en ik heb een hinderlijk schelle, luide bel) en op de ramen te bonken en op de deur. Ik lag te slapen en hoopte eerst dat hij weer weg zou gaan. Bal in tuin, zoals wel vaker gebeurt.
Maar toen hij bleef bellen en Snoet helemaal panisch werd heb ik hem weggestuurd.
Snoet was de hele dag van slag en niets meer gegeten. Vanmorgen wel weer wat maar ze is nog steeds slap en moe en schrikt overal van. Het lijkt wel of ze sinds ze nierfalen heeft , extra gevoelig is voor geluiden.
Heb gelijk een andere bel aangeschaft.
Is dit toeval of heeft iemand anders ook zulke ervaringen met dit soort dingen?
Ze is altijd wel angstig geweest maar niet zoals nu...
Maar toen hij bleef bellen en Snoet helemaal panisch werd heb ik hem weggestuurd.
Snoet was de hele dag van slag en niets meer gegeten. Vanmorgen wel weer wat maar ze is nog steeds slap en moe en schrikt overal van. Het lijkt wel of ze sinds ze nierfalen heeft , extra gevoelig is voor geluiden.
Heb gelijk een andere bel aangeschaft.
Is dit toeval of heeft iemand anders ook zulke ervaringen met dit soort dingen?
Ze is altijd wel angstig geweest maar niet zoals nu...
Ik heb geen nierpatientje maar wel een schelle bel. Wanneer er op de bel wordt gedrukt duikt Dinky altijd gelijk onder de stoel om er pas onder vandaan te komen wanneer zij de kust weer veilig vind.
Komt bezoek binnen zonder op de bel te drukken dan houdt ze zich koest maar duikt niet weg.
Een halfuur lang de bel en geklop op de ramen terwijl ze in haar veilige omgeving zit lijkt mij dan ook behoorlijk bedreigend. Ik vind het daarom sowieso wel logisch dat Snoet nu nog wat van slag is. Zou wel verwachten dat het met een aantal dagen bij zou moeten trekken.
Komt bezoek binnen zonder op de bel te drukken dan houdt ze zich koest maar duikt niet weg.
Een halfuur lang de bel en geklop op de ramen terwijl ze in haar veilige omgeving zit lijkt mij dan ook behoorlijk bedreigend. Ik vind het daarom sowieso wel logisch dat Snoet nu nog wat van slag is. Zou wel verwachten dat het met een aantal dagen bij zou moeten trekken.