onze Amy van 7 maanden is afgelopen woensdag gecastreerd maar nou zag ik gister dat ie aan het sleetje rijden was op de vloerbedekking,waar dus ook een beetje vuiligheid op zat.doet ie dit omdat ie net geholpen is en jeuk heeft?
gr enith
amy doet aan sleetje rijden
Re: amy doet aan sleetje rijden
Amy kan last hebben van de anaalklieren of er was een beetje poep blijven hangen, bijvoorbeeld door een grasspriet.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Hier een poes die dat wel eens heeft gedaan wanneer drol bleef hangen (bijvoorbeeld door een haar).
Ook kan het anaalklieren zijn zoals sifra al zegt.
Zou bij 1 keer niet gelijk in de stress schieten
Ook kan het anaalklieren zijn zoals sifra al zegt.
Zou bij 1 keer niet gelijk in de stress schieten
ik schiet ook niet in de stress hoor.maar vragen is vrij lijkt me,zeker als je geen katten gewend bent.
gr enith
gr enith
Vragen staat zeker vrij hoor
Maar er zijn ook mensen die bij minste of geringste gelijk in de stress schieten

Maar er zijn ook mensen die bij minste of geringste gelijk in de stress schieten

- Nantastic Coontastic
- Huiskat
- Contacteer:
Kan inderdaad beetje jeuk zijn door iets onschuldigs.. Ga je het vaker zien dan even na laten kijken dan kan het de anaalklieren zijn die problemen geven of bijvoorbeeld wormen.
Nestor Wolf, True Love Eros, Inanna Aruba, Mystic Crescent, Savage Hunter, Siddhi of Love, Mr. Bojangles, Magic Thunder & Born To Love Pablo
hij heeft het eenmalig gedaan een dag nadat hij geholpen was,dus het zal wel gejeukt hebben of zo.
gr enith
gr enith