Dankjewel voor je berichtje. Lief is dat als ze dan als wachtend ergens op gaan zitten totdat je met de spuit komt....

Ik dacht dat het misschien ook nog een andere reden had behalve dat het voer te dik is. Met Sensitivity Control natvoer gaat dit best makkelijk. Het voer is heel zacht en ik druk het nog extra door een zeef en dan in de spuit. Ik hoef nog niet eens water aan toe te voegen, dit gaat erg goed. Ik deed het wel soms (maar dan minimaal) omdat hij zo weinig plaste. Maar ook dat ging dan beter, want hij ging nat het spuitjes voeren zelf drinken. In begin deed ik het met veel water en heb het voer met de spuit opgezogen, maar dan was het ook erg dun. Maar dan kreeg hij ook om de 2 uur eten ivm. het uitdrogen.
Vandaag hoefde ik hem nog niet te voeren hij at alles netjes zelf op.

Daar was ik erg blij om. Ben alleen een beetje bang als ik op een gegeven moment moet stoppen met de medicijnen wat er dan zal gebeuren.
Maar ik neem het met de dag en als ik zie hij eet weer minder...hup de spuit erin...
Ik kan goed merken als Kimba weer aan het zelfeten aan toe is, dan moet ik hem namelijk eerder vangen om hem te voeren en anders staat hij net als Cerná al klaar op een stoeltje en wacht netjes op zijn spuitje.
Ik neem de 10ml spuitjes en geef hem dan 5 - 6 keer per dag 10 ml. Als ik merk hij heeft meer nodig dan geef ik hem 10ml en 5 ml.
Jammer dat het kereltje dit nu heeft

, omdat je dan wel erg gebonden bent om thuis te blijven ook ivm vakantie's. Anders kreeg hij eten van de buurvrouw, maar die kan niet spuitvoeren....hahaha.....
Maar als hij nog een fijn en pijnloos leven heeft met veel plezier, dan heb ik dat wel voor over.....
Zou hij toch wel iets over gehouden hebben van deze vervelende tijd als hij 4 weken met die ontstoken tanden zat? Want sindsdien eet hij zo slecht, daarvoor nooit problemen gehad.
Groetjes,
Nova & Kimba (11jaar)