Hallo iedereen! Sommige van jullie zullen mij misschien - heel vaag - herkennen, want een tijd geleden was ik hier ook actief. Ik heb alleen even een nieuw account gemaakt, want m'n oude kon ik me niet meer herrineren. In ieder geval, ik heb jullie hulp dringend nodig!
Ik weet trouwens niet of ik dit bericht in het goede topic heb gezet, zo nee, sorry!
Dawn, mijn poes van inmiddels 3 jaar, heeft blaasgruis gekregen

Hier heb ik gelijk op ingegrepen en ze zit nu op het Royal Canin Urinary S/O High Dilution dieet. De zak is bijna leeg, en daarna raadde de dierenarts me aan om haar de rest van haar leven op het Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie te zetten. Het probleem is nu dat mijn 2 jarige kater Jiraiya kern gezond is, maar persee dat voer van Dawn wilt eten. Hij weigert zijn eigen brokjes en ligt de hele dag chagerijnig te slapen. De DA gebeld, die vertelt mij dat ik het voer ook gewoon aan hem mag geven. Royal Canin gebeld, die vertelde me na onderling overleg dat ik Jiraiya inderdaad maar gewoon mee moest laten eten met Dawn.
Ik heb wat onderzoek gedaan en vertrouw het niet. Ik wil hem niet op een dierenarts dieet zetten als hij het niet nodig heeft, maar gescheiden voeren, voor altijd, gaat echt niet lukken. En daarbij komt ook dat ik het nogal tricky vind om Dawn voor altijd op dierenarts voer te laten staan.
Kunnen jullie mij hierin advies geven? Ik heb heel het internet afgespeurt en telefoontjes gepleegd maar ik ben gewoon nog niet overtuigt.
Groetjes,
Nadine