Sinds afgelopen zaterdag hebben wij een nieuwe liefde.. Pumkin!
Ze is ongeveer 2 jaar oud en gevonden in Vianen. Ze hebben haar gesterriliseerd en in het dierenasiel gebracht. In het wild zou ze doodgeschoten zijn

http://www.dierentehuisleerdam.nl/sites ... umpkin.jpg
Http://www.dierentehuisleerdam.nl/sites ... mpkin1.jpg
Dit is ze! (Effe klikken)
Ze zit in de schuur, binnen hebben we een hondje en zou ze alles kapot maken. Daarnaast is ze buiten gewend.
Pumkin is helemaal zindelijk en eet steeds netjes haar bakje leeg... Maar we zien haar niet! Ze zit continu verstopt op het zoldertje bij het hooi. Verder is ze niet vals, ze blaast/krabt/bijt niet.
En ik weet dat ze te oud is om een knuffelpoes te worden. En dat verwachten we ook niet. Maar ooit is er een kat bij ons aan komen lopen. Onder de plekken, schuw, mager.. Ik denk dat ze toen al een jaar of acht was. We hebben haar onder onze hoede genomen en ze is zo'n leuke kat geworden. Soms tijden weg.. maar als ze er was wou ze echt aandacht! Niet te lang misschien, maar ze vond het zo prettig om geaaid te worden., Uiteindelijk is ze 20 geworden

Nu vraag ik eigenlijk tips om Pumkin ook wat minder bang te maken. Iemand een idee of een soortgelijke ervaring?
Alvast bedankt!