Zo, uitslag binnen en grote zzzzuchchcht van verlichting bij ons! De andere nier werkt nog en advies is momenteel inderdaad dieetvoer en goed in de gaten houden, regelmatig op controle. Pijnmedicatie (nog) niet. Eerst dieetvoeding uitproberen. Ze eet nu wel weer goed trouwens. En loopt ook lekker buiten te dartelen met haar geschoren buik en nekje. Pfew, wat een opluchting!! Bedankt voor jullie reacties en tips. Ik ga me zeker verder verdiepen in de materie, kan nooit kwaad.
Groetjes!
Poes heeft gezwel in buik
Re: Poes heeft gezwel in buik
Oh, wat fijn, Poezemie! Wat een opluchting moet dat zijn, zeg! Succes met verdiepen!
Fleur,
Mees - 17/04/2014, Guusje - 05/05/2014 en Elsa - 09/11/2014
Mees - 17/04/2014, Guusje - 05/05/2014 en Elsa - 09/11/2014
heb er vaak aan gedacht vandaag! bij alle ellende valt het in ieder geval mee, het had heel veel erger kunnen zijn.
bij 'nierfaalkatten' staat een overzicht van nierdieetvoer en het kan geen kwaad om ook bij medpets te kijken. dierenartsen hebben doorgaans en dat is logisch maar beperkte keuze.
ja, blote buik, k zie het voor me...
hoe gaat het nu verder met die nierstenen?
bij 'nierfaalkatten' staat een overzicht van nierdieetvoer en het kan geen kwaad om ook bij medpets te kijken. dierenartsen hebben doorgaans en dat is logisch maar beperkte keuze.
ja, blote buik, k zie het voor me...
hoe gaat het nu verder met die nierstenen?
Toppie ,en dat hij lekker ronddartelt