Ik zal me eerst eens even voorstellen, ik ben de trotse eigenaar van een geweldige kat genaamd Balthazar, afgelopen vrijdag is meneer van een hoge plank in huis gevallen en waarschijnlijk hierby de waterkoker op zijn poot gekregen.
Natuurlijk op dat moment was ik in alle staten, gelijk DA gebeld en dierenambulance ( voor reismandje) en die kwamen gelijk. Dierenambulance adviseerde mij niet gelijk naar DA te gaan mede ivm nacht en weekend tarief om dat ze dachten dat het gewoon zwaar verzwikt was. Na een weekend aankijken hoe meneer steeds minder zijn poot ging gebruiken keuze gemaakt alsnog naar da te gaan. Op röntgenfoto bleek 2 teentjes gebroken te zijn

De da had het liefst dat ik hem in een bench zou doen maar zei ook gelijk dat ze dacht dat mijn kat dat nooooooit zou accepteren... Jup dat zou die ook niet! Goed, mijn vraag.. hij is nu gespalkt en loopt erg onrustig door huis, kan het kwaad als die van de bank springt? Of rond "loopt" door huis? Ik woon super klein en ben dus niet in staat om hem in een kale kamer te plaatsen! Hopelijk hebben jullie wat info voor mij! Grt een bezorgde katten liefhebber!