Even kijken of iemand hier ervaring mee heeft:
Wij hebben een jonge kat van iets meer dan een jaar oud. Ze is erg druk en gek, en liep zo een week of 4 geleden voor het eerst wat mank. Ze was vlak daarvoor op een nogal onstuimige manier van de trap gestort. Madam loopt namelijk niet gewoon trap maar die stort zichzelf naar beneden en hoopt onderweg een tree of 2 te raken

We dachten toen om het even aan te kijken, en na een paar dagen werd het inderdaad minder. Dus toch maar niet naar de dierenarts gegaan.
Sinds die tijd is het af en aan. De ene keer gaat het dagen goed, de andere keer loopt ze weer flink mank. we komen nu terug van een week vakantie en ze loopt nu toch weer flink mank.
Er is niks raars te voelen aan haar pootje, ze reageert ook niet als ik het aftast. Diep bij d'r schouder reageert ze wel wat.
Ik ga morgen een afspraak maken om naar de dierenarts te gaan. Dit zal vrijdag worden omdat ik gelijk naar een orthopeed wil met d'r.
Zijn er ondertussen mensen die ervaring hebben met dit beeld? Ik heb zelf het idee dat het we. Slijmbeursontsteking of zo is, omdat het zo wisselend is.