Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden? LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Ja dat lijkt me ook net goed voor dat andere katje omdat die ook alleen zit. Mijn Jackje vraagt ook veel aandacht maar dat is toch normaal aan een kat lijkt mij Ik vind het net geweldig als hij pas wakker is en dan lekker komt mauwen om gekroeld te worden
Ik heb gezegd dat ik interesse heb en zou graag eens een kijkje gaan nemen ja!
Klein lief sterretje Oliver *1/10/2013 - 19/1/2014 *
Jack 14/2/2014
Ja ik zit nu altijd te kijken of ze al geantwoord heeft :p
Het is een katertje.
Ik weet eigenlijk niet of het goed gaat met een poes en een kater? Ik heb altijd katers gehad dus weet ook niet of er veel verschil is met kattinnen? Ik zag namelijk ook een nestje kittens maar dat waren allemaal poesjes.
Jack 14/2/2014
Heb je al iets gehoord? Spannend hoor.
En anders kun je ook even kijken bij stichting poezensnuitjes. Daar zoeken ze nog een nieuw thuis voor een aantal kleintjes. Ik heb hele goede ervaringen met deze stichting.
Ik heb trouwens zelf een poesje en een katertje en dat gaat heel erg goed samen. Zijn hartstikke gek met elkaar. Dikke vriendjes. Heel veel succes met de zoektocht!
Fleur, Mees - 17/04/2014, Guusje - 05/05/2014 en Elsa - 09/11/2014
Nee helaas niks meer gehoord dus ik denk dat ik te laat ben.
Ik heb nu een aantal asielen gemaild maar de meesten hebben er geen momenteel of alleen poesjes van die leeftijd.
Jack 14/2/2014
Wat balen dat je niets meer gehoord hebt...
Lastige periode zit je nu dan he...Paar maanden verder en je zou keuze zat gehad hebben. Maar daar heb je nu niks aan.
Hopelijk is ikzoekbaas.nl dan wat?
De drie musketiers Quinn, Boaz en Olaf - 2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014
Ah ok dat wist ik niet, maar b.v. Breda, is dat ook te ver?
Ja als je een paar maanden wacht bulkt het weer van de kittens. Maar het nadeel is dat Jack dan ook ouder is en langer alleen. Dat maakt het koppelen er niet makkelijker op.