Wat een zorgen met Pappie. Is hij nu stabiel? Ik zal de knuffel doorgeven!

ja dat klopt. RC Urinary heeft dan ook een speciale versie Urinary S/O Moderate Calorie natvoer en droogvoer, speciaal voor katten met overgewicht.artemis schreef: .... temeer omdat gruisdieet erg kalorierijk is en hij er de komende jaren mogelijk nog meer van gaat verzwaren, en dat is dan weer niet goed, zie je.
Is dat ook jouw ervaring Margali?
Heeft onze dierenarts ook, probleem is dat mijn katten nog sd nodig hebben en dat is er alleen nog maar in cd. Vandaar dat we het als het ware nu even maken.Ikey schreef:
Onze DA verkoopt trouwens natvoer speciaal voor gruiskatten wat tegelijkertijd ook stres verminderd. Is nieuw van Hills. Misschien ook wat voor jou katten, Marjoleine?
.
Ik persoonlijk zou daarom ook gewoon met de eurologist beginnen om te zorgen dat hij er zo snel mogelijk weer helemaal vanaf isWisselwerkingen met andere kruidenformules van de Huisdierendokter en diergeneesmiddelen (antibiotica etc.) van de dierenarts zijn niet bekend.
Deze kruidenformule mag dan ook gelijktijdig met alle andere producten van de Huisdierendokter worden gegeven. Uiteraard moet u daarbij de juiste doseringen in de gaten houden. Eurologist mag ook gelijktijdig met een diergeneesmiddel of speciaal voedsel van uw dierenarts worden gebruikt.
Indien gewenst kunt u na 1-2 weken het diergeneesmiddel of speciaal voedsel afbouwen. Een succesvolle methode is: gedurende de eerste week beide middelen gelijktijdig geven, de tweede week het diergeneesmiddel of speciaal voedsel halveren en in de derde week het diergeneesmiddel of speciaal voedsel nog één keer halveren of geheel stoppen.
Voor dieren met blaasproblemen is het vaak verstandig om voer te gaan geven met meer vocht dan de reguliere brokjes die in de handel zijn.