Grommen en blazen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Ilona231
Kitten

Grommen en blazen

Bericht door Ilona231 »

Hallo allemaal!

Wij ( Caya en Bink ) zijn nieuw hier op het forum en willen ons baasje hopelijk gerust stellen! ;)!

En ik ben hun baasje! :)!

Sinds 6 december hebben wij 2 kittens in huis vanuit het asiel. Ze doen het erg goed en zijn gezellig en speels aanwezig. Totdat Bink een nachtje bij de dierenarts moest blijven ivm verminderde vochtopname en hoge koorts. Gelukkig ging dit na het toedienen van vocht en antibiotica alweer een stuk beter en mocht hij weer lekker mee naar huis. Caya was/is hier alleen niet zo blij mee... Dat is mijn gevoel erbij tenminste. Caya daagt Bink heel erg uit en tijdens het "spelen" gromt en blaast hij best heftig, zoals ze eerst samen leuk konden spelen doet hij nu dus eigenlijk niet meer mee en ontwijkt haar, het is niet de hele dag zo maar toch wel 2 a 3 keer per dag. Nou heb ik al veel gelezen op dit forum en wil er eigenlijk niet tussen komen maar vind het toch ook wel erg zielig als Bink afdruipt en in een hoekje gaat zitten.

Hebben jullie enig idee of dit door het verblijf bij de dierenarts kan komen? Toch rare luchtjes oid.

Groetjes,
Ilona en een poot van Bink en Caya! :)
Cari
Tijger
Tijger

Re: Grommen en blazen

Bericht door Cari »

Dat kan zeker door het da-bezoek komen. Hoelang geleden was dat?
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie