Cattery bezocht... twijfels

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Cattery bezocht... twijfels

Bericht door Adriana »

beste 'mamavan1' .....met je forumschuilnaam geef je toch al aan dat je voor één gaat en uit je teksten maak ik dan op dat het dus 1 zeer exclusief raskitten in de juiste kleur wordt..

k weet niet wat ik tegen raskatten zou moeten hebben, maar je schrijft nog niet zo lang op het forum en over wilde aannames gesproken, hihi,..
en verder... niet respectvol, niet welkom voelen, ongevraagd iets voor je voeten gooien, aanname dat je niks van katten af zou weten...
en jij bepaalt toch niet wat ik op het forum mag schrijven of niet of zo..? gossie... k ben al weg hoor..! :pdtfol:

mijn bezorgdheid, ingegeven door de nodige problemen die regelmatig in dit soort situaties langskomen is goed bedoeld hoor.. en wens je verder veel succes!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie