de website van Zooplus geeft achter een aantal producten tegenwoordig het lichtgroene woordje
info in kabouterletters..
als je dat aanklikt wordt gemeld dat de levertijd een paar dagen is.
jawel.. uit Duitsland en via DHL..!!

dat is kennelijk goedkoper dan ruimer voorraadbeheer in Tilburg en verzending via post.nl....
intussen met DHL weer een stunt rijker.
iemand zou mij ruim rond de kerstdagen iets opsturen dat geen haast had.
dus ik: doe het na de feestdagen en graag via post.nl.
welnee! wordt op 23 december verstuurd via onze vrienden van DHL, die de kerstdrukte niet aan kunnen en ja hoor...
pas ergens tweede week januari begrijp ik dat het pakket via een sorteerfout zoek is...
dan volgt een moeizaam traject en ieder telefoontje naar de klantenservice kost je sowieso al euro 1,00.
maar dat zijn kosten ontvanger, niet onkosten verzender; die gek genoeg kiest voor het goedkopere DHL, maar mij die kosten wel in rekening brengt...
DHL beantwoordt geen e-mails die naar de klantenservice worden gestuurd.
telefonisch zegt men: druk/druk/druk maar een maand later nog steeds druk x3..
en onderzoeken naar zoekgeraakte pakketten moeten worden opgestart via de verzender, als ontvanger kan en mag je dat niet.. zie je het voor je..? telefoontjes met das Zooploes..?
maar das Zooploes checkt niet of hun pakketjes arriveren in Die Niederlande..
de track+trace van DHL loopt doorgaans tot 4 dagen achter..
'voordeel' wel weer is dat je via hun site kunt uitvogelen hoe laat (ongeveer) jouw postcode wordt bezorgd.....
alleen graag ook nog datum èn het pakketje DHL..!
be

d

ankt Zooplus..!!
dat wordt wat met al die pakketten van Zooplus uit Duitsland....