Misschien dat je Beaphar iets kan mengen met wat warm water? Dan wordt het wat smeuiger en eet het gemakkelijker. Bij mij vonden zowel nierpatiënt Cochi (vorig jaar gaan hemelen) als Cerná het erg lekker.
Ik weet niet wat de reden is dat hij naar boven en beneden moet. Komt hij niet vanzelf meer naar boven of beneden als jullie daar zijn? Misschien ligt het aan het feit dat ie lekker lag te slapen en dan in de armen naar boven of beneden getild wordt? Als hij uiteindelijk wel zelf beneden/boven komt is zijn gedrag dan ook angstig (of komt ie helemaal zelf nergens meer)? (ziet hij bijvoorbeeld nog goed?)Featherr schreef:... en dan moet hij naar beneden.
Maar dan moet hij naar boven ...
Hij komt inderdaad niet zelf naar beneden. En we willen hem 's nachts niet alleen beneden hebben want als hij dan wakker wordt en alleen is gaat hij mauwen tot een van ons hem komt halen om naar boven te brengen. Dus nemen we hem zelf mee. En hij was toen ik niet verhuisd was ook al bang 's avonds.Rik schreef: Ik heb geen ervaring met deze middeltjes maar het lijkt mij (naast deze medicijnen als hulpmiddel) wel van belang dat je een idee krijgt van waarom dit gedrag nu naar boven komt.