http://youtu.be/b8WC7tMass8
Het zou ook niet direct een pension hoeven te zijn (en ook zeker niet direct nu al). Een ander huis misschien?? Ik zit alleen maar te bedenken hoe je de gemoedsrust van Nanou zo kunt krijgen dat ze niet gelijk op d'r gemak is en dit gedrag richting Filou geeft (bij de uiteindelijke initiële introductie wat zeker niet nu al moet zijn maar als de tijd daar is). Aan de andere kant is Filou dan natuurlijk ook niet op zijn gemak. Ik weet niet hoe dat uit zou pakken. Het is inderdaad een moeilijk geval. (Ik hoop dat Nanou straks niet weer te gefrustreerd raakt op d'r kamer want dat zal haar gedrag ook niet bevorderen)Cari schreef:Ik vind dat je dat Filou op dit moment niet kan aandoen. Er is een 'rare kat" in huis gekomen, hij heeft zijn geliefde zusje verloren en nou zou hij dan ook nog naar een pension moeten?
Ze mag iedere avond vrij rond lopen op de bovenverdieping. Zodat ze niet 24/24 op haar kamertje zit. Het gebeurt heel vaak dat wanneer ik ga kijken wat ze aan het doen is, dat ze gewoon op haar kamer ligt terwijl ze de hele bovenverdieping voor zich heeft.Rik schreef:. (Ik hoop dat Nanou straks niet weer te gefrustreerd raakt op d'r kamer want dat zal haar gedrag ook niet bevorderen)
In ieder geval complimenten met het geduld dat je op kan brengen