Ik ben Tamara uit Belgie
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik ben mijn kater kwijt sinds 7 oktober 2014.
Ach ja ik weet wel dat het onmogelijk is dat ze bij jullie terecht is gekomen!
Maar jullie zijn ongetwijfeld met zijn allen kattenliefhebbers net al mij en zullen heel goed begrijpen waarom ik al heel de week loop te huilen omdat mijn kater TRAZO spoorloos is verdwenen.
Trazo is een gecastreerde kater van 10 jaar ( ik laat al mijn dieren castreren of steriliseren, das mijn plicht als dierenliefhebber !!?!)
Hij is een schat van een kat en is getijgerd van vacht!
Hij heeft altijd heel graag op stap geweest maar met ouder worden was het iets geminderd, hij kon dagen thuis blijven om dan plots weer enkele uren op stap te gaan.
In het verleden is hij ooit 14 weg geweest, hij verdween toen overdag .maar plots stond hij terug thuis, net of er niets gebeurd was kwam hij knuffelen
Ongeveer 3 jaar later was hij weer verdwenen en kwam 6 dagen later terug met een open beenbreuk en heup uit de kom.
Hij heeft toen hokrust gekregen en ik heb hem alle medische verzorging en dierenartsbezoeken gegeven tot hij na drie maand er weer bovenop was.
Ook heb ik hem geholpen om terug zo normaal mogelijk te kunnen stappen maar springen daar heft hij zo nu en dan problemen mee mits hij door het ongeval dat hij voorgehad heeft op zijn toen laatste wandeling zware artrose heeft overgehouden .
Hij krijgt telkens het vochtig weer is metacam en heeft ook speciale voeding nodig voor zijn nieren.
Door zijn aangepaste voeding heeft hij nooit meer problemen gehad met zijn nieren.
Nu afgelopen dinsdag 7 oktober ging hij weer op stap maar is niet terug gekomen. Ik word letterlijk gek dat ik hem niet meer kan knuffelen en zijn verzorging geven die hij nodig heeft.
Ik ben zo bang dat hij hier of daar ligt pijn te hebben die ondraaglijke gedachten maken me zo verdrietig.
Iedereen avond kwam hij bij mij in bed op mijn buik slapen, nu huil ik me alleen in slaap.
Ik vraag me af of een jarenlange gecastreerde kater nog steeds op zoek zou gaan naar een vrouwtje??
Is het kattentijd?
Mag ik nog hopen dat hij uit zichzelf terug naar huis komt?
Ik vind hem nergens ook niet op straat aangereden!
Hoe kan dat nu?
Wijkagent en buren zijn op de hoogte gebracht.
Affiches hangen uit bij bakkers en andere winkels in de buurt.
Alle dagen ga ik zoeken maar ik dool maar wat rond want weet helemaal niet waar ik moet zoeken.
Hij is als 214 keren gedeeld op Facebook maar niets heeft baad

Ik kan het niet verwerken!! Mijn beestje weg!
Verder geef ik mezelf enorm de schuld... Hij is niet gehipt en draagt geen halsbandje dat was hij net kwijt.
Zijn er kenmerken waar ik aan kon zien dat hij weg wou???
Wat mis ik hem verschrikkelijk, huilen en huilen maar natuurlijk brengt hem dat niet terug .... Wat kan ik nog meer doen om hem te vinden??
Dank jullie allen om mijn hele lang post te lezen, om de interesse die jullie tonen!
Ieder klein idee hoe klein het ook is help me om hem zeker terug te vinden, daar ben ik van overtuigd en hoop er ook enorm op!
Groetjes Tamara uit Belgie