Ik ben niet zo op de hoogte van het gedrag van katten, en ik veronderstel dat ons Karo nog een kitten is, daar wij haar leeftijd niet weten.
Maar wij hebben haar al veel speeltjes gegeven, zoals beertjes, kleine kussentjes, waar ze heel graag mee speelt.
Het is nu wel zo, alle speeltjes, dompelt ze in haar waterbak haalt het er weer uit, maar alles ligt klets nat iedere keer.
En daar ik mij steeds heb laten zeggen, dat katten het zo niet hebben begrepen op water, weet ik niet of dit normaal gedrag is.
Kan iemand mij wat informeren
Groetjes
Tsameni
Is dit normaal voor een kat
Re: Is dit normaal voor een kat
Hoi Tsameni, een van mijn katten vindt het heerlijk om met een gieter begoten te worden op warme dagen.
De meeste katten hebben het inderdaad niet zo op water, maar spelen er wel mee. Wat Karo doet ben ik vaker tegen gekomen, dus je hoeft je geen zorgen te maken (alleen wat vaker dweilen haha).

Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
- Mickey_Mouse
- Poema
Hier verdwijnt ook vaak zat iets in de waterbak. Ja hoor wat mij betreft is het normaal.
Mijn eerste kat deed het er ook om... hoe groter de bak en hoe meer rotzooi aan takjes en speeltjes je er in gooide, hoe leuker zij het vond. En maar meppen in dat water!
Mijn eerste kat deed het er ook om... hoe groter de bak en hoe meer rotzooi aan takjes en speeltjes je er in gooide, hoe leuker zij het vond. En maar meppen in dat water!
Bedankt voor de info, hoef mij dus geen zorgen te maken, en dat extra dweiltje neem ik er graag bij.
Tsameni

Tsameni
Arjuna speelt ook graag met water.....hop met pootje erdoor maaien.....
Hee, dat is heel normaal bij een kat.
Als ik de douche of de kraan aan zet is mijn kat Qido als de bliksem er bij. Hij is geobsedeerd voor water geloof ik. Wel een geinig gezicht! maar je hoeft je dus nergens zorgen om te maken
Als ik de douche of de kraan aan zet is mijn kat Qido als de bliksem er bij. Hij is geobsedeerd voor water geloof ik. Wel een geinig gezicht! maar je hoeft je dus nergens zorgen om te maken

Maureen & Qido