kater met teveel testosteron?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
plotzzz
Kitten

kater met teveel testosteron?

Bericht door plotzzz »

ik heb een ontiegelijk lieve kater die helaas de schik van de buurt is, de buren klagen dat hij hun katten de stuipen op het lijf jaagt.
net zag ik dat hij de buurkat-een kleintje-helemaal klem had gezet bij het hek en er toen finaal bovenopsprong om verder te vechten. die arme kat had zichzelf uit angst helemaal ondergescheten en ik ben bang dat er een dag komt waar de buren de gedult met mijn boef verliezen.
hij is gecastreert, 2 jaar oud, en wordt maar niet rustiger. onze eigen kattendame van ruim 12 moet het ook regelmatig ontgelden. zijn er druppels die hem wat kalmeren of is er iets te doen waardoor hij wat kalmer wordt? het is echt een schat, maar zo verliest die al zijn schattenkrediet.....help! dacht zelf aan bach rescue druppels of valerian.goed idee of iemand een andere tip? ik heb aardig wat katten gehad maar dit is echt buitensporig.
Cari
Tijger
Tijger

Re: kater met teveel testosteron?

Bericht door Cari »

https://www.facebook.com/groups/kattenz ... 286144729/

Het is het proberen waard - je hebt een uitdaging in huis ;-).
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
plotzzz
Kitten

Bericht door plotzzz »

bedankt. helaas werkt je link niet, kan je de adres van de site nog een keer volledig posten?
een uitdaging in huis? leuk mwaahaaa
plotzzz
Kitten

Bericht door plotzzz »

ahhhh hij doet het wel dankje!
Plaats reactie