Soms hebben we alleen het idee dat hij zich ondanks de vele aandacht die hij krijgt en we toch dagelijks met hem spelen zich af en toe verveelt. Ook zijn wij beide steeds meer aan het werk of naar school. Hierdoor zaten wij te denken aan een tweede kat erbij.
Ik weet dat er al een hoop topics zijn over een tweede kat en de introductie ervan alleen is ons geval, naar ons idee, wat aparter.
Poema is namelijk richting mensen die niet regelmatig bij ons over de vloer komen redelijk schuw, pas na verloop van tijd komt hij in de woonkamer waar het bezoek zit.. Ook komt hij nooit in contact met andere dieren en weten we dus niet of hij dit leuk zou vinden..
Is de enige manier om erachter te komen of dit goed gaat het gewoon te proberen? Mijn vriendin zit vooral aan een Britse korthaar te denken. Mij lijkt een Savannah of een Cheetoh kat erg mooi. Welke van deze drie zal waarschijnlijk het beste 'matchen'?
Moeten we gaan voor een rustig karakter of juist een speels en niet schuw karakter voor onze tweede kat. We hebben op internet veel gelezen dat we het beste een poes (kitten) kunnen nemen. Raden jullie dit ook aan?
Veel vragen maar hopelijk hebben jullie hier antwoorden op