Ze is wel de grootste en actiefste van t nestje, ze piepen niet om eten en het lijkt ook niet alsof ze te licht is (ze is wel klein maar niet mager) of te weinig krijgt maar 230 gram op dag 21 is wel erg weinig naar mijn idee. Speelt het misschien mee dat moeders heel klein gebouwd is of dat Pip vlooien en waarschijnlijk ook wormen heeft (wordt tegen alle twee behandel als t goed is)?
Moet ik me zorgen maken of vertrouwen op het baasje, en wat kan ik doen? Nu gaat ze waarschijnlijk binnenkort ook vast voer eten dus misschien komt het dan vanzelf goed? Of kan 230 gram gewoon omdat moeders zelf ook klein gebouwd is. Komt niet op me over dat ze te weinig melk krijgen en ik kan moeilijk commanderen wat het huidige baasje moet doen. Had eigenlijk wel het vertrouwen dat ze het wel in de gaten houden (gewicht houden ze bij) en ingrijpen als t nodig is. Misschien doen ze dat ook al wel en ben ik gewoon overbezord maar maak me toch zorgen en ben nu toch wel een beetje wantrouwend.
Wat kunnen de consequenties zijn van op zo'n leeftijd niet goed groeien?
P.s. sorry voor al die (uitgebreide) vragen die ik de hele tijd stel maar liever nu vragen dan later met de problemen zitten. En heb maar een nieuw topic geopend want t gaat over totaal iets anders, is ook handiger voor mensen die meelezen lijkt me.