Ik ben n poosje weggeweest maar heb een vraag: mn katten hadden n week of twee last van jeuk en na veelvuldig zoeken zag ik vandaag 1 vlo lopen bij Scott. Ik zag ook redelijk wat vlooienpoep.
Ook bij Bono vlooienpoep gezien maar geen vlo te bekennen. Ik heb hem om n wit dekentje gelegd en daar lag ook vlooienpoep op. Ze zijn beiden al n week of twee a drie chagrijnig en kunnen elkaar nauwelijks tolereren. Ik heb gelijk de da gebeld en heb ze beide een pipet stronghold gegeven.
17 okt ga ik op consult voor de jaarlijkse enting, maar wat kan ik voor die tijd nog meer doen tegen de vlooien?! Ik ben zwanger en het hele huis stofzuigen op zn kop halen etc lukt me niet meer zonder daar heel veel last van te hebben. Ik heb ook twee jongens rondlopen. En ergens denk ik, al die drama voor die éne vlo? Ik heb wel de hele bank uit elkaar gehaald en alles uitgeklopt en gezogen (stoffen bank) de stoffen eetkamerstoelen, achter de bank en de plinten en de huiskamer verder gedaan.
Beddengoed van zoon waar Scott vaak op bed slaapt zit op 60C in de was. Dan moet de trap (is vast tapijt) de deurmat, ligplekken van de katten en de twee bovenverdiepingen, gangen en keuken nog

Ik bel hier morgen sowieso mijn verloskundige over op, want ik heb geen flauw benul!
Kan ik overigens direct ontwormen met milbemax? Sorry voor de vele vragen maar krijg helemaal de kriebels ervan