De 2 asielkatjes :)

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
kiekjje
Kitten

De 2 asielkatjes :)

Bericht door kiekjje »

Hoihoi!

Nu ze geariveerd zijn en beide niet meer onder de kast bivakkeren :grin: heb ik nog een vraagje. Om het wat makkelijker te maken eventjes met namen erbij hihi! Gompie=degene die wat minder bang is en al op schoot ligt en zich gewoon laat aaien. Grumpie (niet door zn gedrag maar door zn hoofdje haha) is iets schuwer.

Nu is het zo dat als ik op de grond ga zitten en zij beide naar mij toekomen Gompie Grumpie wegduwt (met een kopje) en dat Grumpie daarna stil achter Gompie blijft zitten, is dit normaal? Of moet ik daar iets meedoen? :) Verder laat ik hem lekker met rust, hij heeft z'n plekje gevonden in een grote stoel (heb er een dekentje op gelegd).
kiekjje
Kitten

Re: De 2 asielkatjes :)

Bericht door kiekjje »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Featherr
Jaguar
Jaguar

Re: De 2 asielkatjes :)

Bericht door Featherr »

Moet je er iets mee? Ik heb hier een kater die zelfs de hond wegduwt omdat hij geaaid wilt worden. Ik aai ze gewoon allebei tegelijk en soms met 3 tegelijk als de hond er ook bij is.
En soms gewoon even de ander aandacht geven en de ander niet als hij het zelf niet opzoekt.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Plaats reactie