Mijn vriendin en ik hebben een rebelse katerdie luistert naar de naam Poema, hij is nu ongeveer 10 maanden oud.
Het is een speelse jongen

Er is één ding waar we ons echter al een tijdje vragen over stellen en veel over zoeken op internet, hij eet echt ALLES, maar dan ook echt ALLES !!
Onder andere:
- Allemaal grote stukken uit onze deurmat
- Papier en karton wanneer je dit ergens laat liggen (bijvoorbeeld folders o.i.d. op de bank)
- Plastic touw waarmee onze bamboeschutting aan elkaar zit
- Veters en ander touw/draad
- Speeltjes in zijn geheel, vooral kleine dingen zoals muisjes en balletjes vreet hij helemaal stuk en eet hij ook echt op.
- Elektriciteitsdraad
- Stukken plastic zak
- Stofplukjes op de vloer (ja af en toe komt er zoiets onder de kast/bank vandaan dwarrelen)
- Touwtjes van BH's/bikini's
- Etc. Etc. Etc.
Kunnen wij hier wat aan doen? Behalve het opbergen waar hij er niet bij kan komen? Meerdere vrienden van ons hebben ook katten en die vreten niks op en met de speeltjes wordt wel gespeeld maar deze worden niet kapot gemaakt of opgegeten..
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op. Na zoeken op internet kon ik alleen berichten vinden van anderen die dit ook hebben of mensen die dit herkenden. Maar geen specifieke oplossing helaas..