Angstige katertjes
Re: Angstige katertjes
Het gaat nog steeds super! Een verschil van dag en nacht, alsof ze er altijd al geweest zijn.
Hugo is rustig en redelijk ontspannen, Guus is een allemansvriendje die alles interessant vindt. Hij klimt sinds 2 dagen bij mij op schoot, tot aan mijn nek. Hij speelt met mijn haar en spint dan keihard.
Hugo heeft meer tijd nodig maar loopt ook ontspannen door de kamer nu, speelt af en toe en komt wel bij ons in de buurt zitten, bijvoorbeeld in de stoel naast die waar je zit.
Ik ben zo gelukkig, deze vooruitgang had ik maandag niet verwacht toen ze zo angstig waren. Ze maken me heel blij.
Hugo is rustig en redelijk ontspannen, Guus is een allemansvriendje die alles interessant vindt. Hij klimt sinds 2 dagen bij mij op schoot, tot aan mijn nek. Hij speelt met mijn haar en spint dan keihard.
Hugo heeft meer tijd nodig maar loopt ook ontspannen door de kamer nu, speelt af en toe en komt wel bij ons in de buurt zitten, bijvoorbeeld in de stoel naast die waar je zit.
Ik ben zo gelukkig, deze vooruitgang had ik maandag niet verwacht toen ze zo angstig waren. Ze maken me heel blij.
Mooi om te horen en Hugo komt ook nog wel verder los .
Fijn om te lezen en had het al gehoopt omdat het nog jonge kittens zijn
Het leek me leuk om nog een update te schrijven zo na een aantal weken.
Het gaat zo goed met beide katers! Ik had nooit gedacht dat ze zo 'plakkerig' zouden zijn. Zodra ik 's ochtends beneden kom draaien ze om mijn benen en zodra ik ga zitten, klimmen ze op schoot. Beiden! Vaak wurmen ze zich dan met zijn tweetjes naast elkaar op mijn schoot, wat steeds moeilijker wordt want ze groeien als kool. Vooral Hugo wordt een potige kater.
Dat ook Hugo op schoot zou komen, had ik nooit verwacht. Wat was hij bang in het begin... En nu is het een grote knuffelkont. Het zijn echte schootkatten en dat vind ik heerlijk. Ik heb eerder katten gehad, maar nog nooit zulke schootkatten als deze. Eind goed al goed dus.
Het gaat zo goed met beide katers! Ik had nooit gedacht dat ze zo 'plakkerig' zouden zijn. Zodra ik 's ochtends beneden kom draaien ze om mijn benen en zodra ik ga zitten, klimmen ze op schoot. Beiden! Vaak wurmen ze zich dan met zijn tweetjes naast elkaar op mijn schoot, wat steeds moeilijker wordt want ze groeien als kool. Vooral Hugo wordt een potige kater.
Dat ook Hugo op schoot zou komen, had ik nooit verwacht. Wat was hij bang in het begin... En nu is het een grote knuffelkont. Het zijn echte schootkatten en dat vind ik heerlijk. Ik heb eerder katten gehad, maar nog nooit zulke schootkatten als deze. Eind goed al goed dus.
ze leren zo veel van elkaar en daarom is het zo belangrijk dat je twee kittens hebt.. dan kan de ene zich optrekken aan de andere en via de voorbeeldfunctie leren dat mensen niet eng zijn..
en wat een feest in huis, twee van deze lieve monstertjes!
en wat een feest in huis, twee van deze lieve monstertjes!
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Wat fijn dat je de goede afloop nog even meldt! Blij te horen dat het prima gaat.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Wat heerlijk dat het zelfs zulke heerlijke knuffels zijn geworden
Van zo'n update worden we allemaal blij !
Wat gaaf! Geniet ervan