Onze kat is 19,5 jaar oud.
De laatste tijd doet ze een beetje "vreemd". Vanavond ook.. zo vanuit het niets kruipt ze in een hoekje en verplaatst zich langzaam naar een andere hoek. Ineens klimt ze op de bank (waar ze nooit zit) en vlak daarna gaat ze weer ergens anders zitten. Later klom ze nog een keer op de bank en ging bij mijn zoon zitten. Hij zei dat er kwijl uit haar bekje komt, dus dat even schoongemaakt. Volgens mijn zoon ademt 2x per seconde.
Ze is net naar de kattenbak gelopen en heeft daarin overgegeven. Daarna is ze weer in een hoekje gaan liggen (kwijl kwam weer uit haar bekje) en ligt nu languit op de vloer.
Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn????
Kat ademt snel en kruipt weg
- Kattebeest
- Tijger
Re: Kat ademt snel en kruipt weg
Wanneer is ze voor het laatst bij een dierenarts geweest voor een grondige seniorencheck? (bloedonderzoek, hart, bloeddruk, algemeen lichamelijk onderzoek).
Hoe eet ze, drinkt ze en hoe is haar kattenbakgedrag verder (poepen en plassen)?
Ze is behoorlijk op leeftijd en kan allerlei ouderdomskwaaltjes hebben. Vandaar mijn vraag over de seiorencheck.
Hoe eet ze, drinkt ze en hoe is haar kattenbakgedrag verder (poepen en plassen)?
Ze is behoorlijk op leeftijd en kan allerlei ouderdomskwaaltjes hebben. Vandaar mijn vraag over de seiorencheck.
Nancy
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Oei, dat klinkt niet zo goed. Ik ben misschien een panische muts maar ik zou de da bellen en zo snel mogelijk erheen gaan.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Zo snel als mogelijk een dierenarts raadplegen.
Dit klinkt niet zo goed. Onze poes had met dezelfde verschijnselen een zware longontsteking..
Al is mijn poes 17 jaar jonger..
Krijg bijna buikpijn van de beeldvorming..
Dit klinkt niet zo goed. Onze poes had met dezelfde verschijnselen een zware longontsteking..
Al is mijn poes 17 jaar jonger..
Krijg bijna buikpijn van de beeldvorming..
Dierenarts raadplegen wanneer je dat nog niet hebt gedaan!