Kittenszijn mij een te grote verantwoordelijkheid.
Zou veel te bang zijn dat ze iets gebeurt

over de zwangerschap en bevalling moet je zelf even googelen, staat erg veel info over op internet en sommige forumleden hebben ervaring met zwangere poezen en poezenbevalling.Madelieftje schreef:Staan er hier op de site info links of moet ik een fokker om hulp vragen?
Dan zou ik da bellen en hopen dat abortus nog mogelijk is (in zelfde handeling kunnen ze ook gelijk steriliseren) en hopen dat da schappelijk is met betalingsregeling/uitstel van betaling. Kittens kosten namelijk ook het nodige geld (entingen, ontwormen en evt. medische kosten van ziekte en keizersnee)Madelieftje schreef:Liefst wel ja. Al klinkt dat misschien ongeloofwaardig.
Kittenszijn mij een te grote verantwoordelijkheid.
Zou veel te bang zijn dat ze iets gebeurt
Uuuh. Ja, abortus is duurder dan een echo. Maar vele malen goedkoper dan een nestje. Hou daar maar rekening mee.Madelieftje schreef:Echo zou neerkomen op 75 euro incl konsultkosten.
Abortus US uiteraard duurder.
Mmmm, een niet meedenkende dierenarts. Ik had toch begrepen dat jij 4 katten had. Als die op leeftijd beginnen te geraken kan ik me voorstellen dat ie je in één keer wel graag als klant wil behouden. (Tijd voor een andere dierenarts?)Madelieftje schreef:Helaas wil mijn dierenarts geen van beiden op afbetaling/later betalen doen.
Moet zijn rekeningen ook betalen.
Tsja... straks heb je één of twee weken gewacht en ben je te laat voor abortus. Naja... dan ben je in ieder geval al goed op weg om te sparen voor het nestjeMadelieftje schreef:Ik ga proberen een duidelijkere foto te maken en proberen geld voor abortus bij elkaar te krijgen... Als ee nog niet te laat zijn daarvoor.
Mmm, ik heb nog nooit iemand iets verweten in mijn berichten (ook niet in mijn eerste bericht in dit topic) dus als er een nare ondertoon inzit dan is dat zeker niet zo bedoeld. Ik ben de eerste die alle begrip op kan brengen voor jouw situatie. Ik had zelfs al getikt dat je je niet schuldig meer hoeft te voelen omdat het toch al gebeurd is (maar heb het maar weer weggehaald omdat dat ook weer door andere verkeerd uitgelegd kon worden). Van de eerste reactie op jouw 1ste post (niet van mij) dacht ik dus ook dat je daar nou nét niet om gevraagd had en al wist hoe fout het was. Vandaar dat ik daar in mijn 1ste bericht ook niets over zei.Madelieftje schreef:Het kan aan het geschreven woord liggen Rik maar ik proef een nare toon in je bericht.
Gedane zaken nemen geen keer..ik ben stom geweest en heb dit ook meermaals aangegeven.