Waar kan ik de gebruikte kattenbakvulling weggooien?
Waar kan ik de gebruikte kattenbakvulling weggooien?
Ik heb al 1 jaar mijn kitten bij mij thuis Sinds haar geboorte dus,en ik weet nog steeds niet waar ik met de gebruikte kattenbakvulling moet gooien?Kan er iemand mij helpen?
Re: Waar kan ik de gebruikte kattenbakvulling weggooien?
Ligt eraan welke je hebt, maar de meeste gaat gewoon bij de restafval.
Using Tapatalk
welkom op het forum! neem aan dat je de kattenbak intussen wel regelmatig hebt verschoond. lees op de zak van de kattenbakkorrels bij welk soort afval je dat moet doen. doorgaans gewoon in de grijze komo-zak..Umpa schreef:Ik heb al 1 jaar mijn kitten bij mij thuis Sinds haar geboorte dus,en ik weet nog steeds niet waar ik met de gebruikte kattenbakvulling moet gooien?Kan er iemand mij helpen?
en als ze bij gft kunnen in een gft-container, dan staat dat duidelijk op de verpakking vermeld.
Ik heb hierjuist de verpakking heel goed gezelen, maar dat staat er niet opNikki2309 schreef:Ligt eraan welke je hebt, maar de meeste gaat gewoon bij de restafval.
- Chiquita98
- Tijger
Alleen bio kattegrit( met milieu keur op de zak) mag in de groene. De rest gewoon in de grijze dus restafval.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ik gebruik die van eigen merk van Delhaize (Witte product) van 14lNikki2309 schreef:Welk vulling gebruik je?
Kattenbakvulling is restafval
Sowieso altijd restafval dit type.Umpa schreef: Ik gebruik die van eigen merk van Delhaize (Witte product) van 14l
Dat is Belgie en daar hangt het ook nog af van wat de stad/gemeente voorschrijft wat dan weer afhangt van hun manier van composteren.
In Antwerpen bv mogen er nooit menselijke of dierlijke uitwerpselen bij de GFT. Zelfs al zou je kattenbakvulling composteerbaar zijn, dan nog moet gebruikte vulling er bij de restafval. Tenzij je zelf composteert natuurlijk.
Zoals de andere zeggen restafval. Volgens mij is ook maar een enkele echt bio genoeg dat het ergens anders bij kan. Zal deze zeker niet zijn
Using Tapatalk
HEEL ERG BEDANKT IEDEREEN!!!