Ik ben nieuw op dit forum, en heb mij geregistreerd omdat ik met een probleem zit, schimmel

Ben een jonge man van 32 en heb 2 maine coons van 3,5 jaar oud. Prachtige grote en lieve beesten.
Die voor de ellende begon 9,5kg (poes,) en 10kg (kater) wogen. Beide zijn geholpen.
De DA zei begin april, even Lamisil smeren en aankijken. Dus dat heb ik gedaan, binnen de kortste keren kwam het terug bij de kater en erger ook. De poes had er geen last van toen.
Weer terug, ja ga maar wassen met imaverol. Na 2 weken de vacht helemaal verwoest, en de poes had ook een hele grote plek in haar nek.
Heb ze nu aan de itrafungol gezet, nou itradrops hier zit exact de zelfde werkzame stof en samenstelling in alleen scheelt het de helft van de prijs.
De poes was vrij snel verlost van de kale plek en de schilfers.
De kater zijn de kale plekken, in nek, rug, oren verdwenen. Alleen 1 dag voor de 3e behandelweek, ( je moet het pulserend geven, 1 week op, 1 af enz)kreeg hij weer een kale plek op een oor. Ik heb die meteen ingesmeerd met daktarin. 3e behandelweek afgemaakt, en afgelopen week dat plekje doorgesmeerd tot vandaag. Wil hem ook nog een 4e behandelweek geven die ik sinds gister gestart ben. Maar wat zag ik, een oor, die ik nu dus 2 weken constant smeer en al die weken itrafungol, zag ik een soort week plekje op zijn, wrijf erover heen, en plekje wordt kaal, huid eraf en haartjes ook

Komt nou de schimmel gewoon door het smeren en itrafungol heen? Snap er niks meer van, van de week sowieso nog een kweek maken.
Alles al gedaan, huis uitgerookt, om de dag dweilen met bleek, Alles van stof spuit ik in. En ga het huis bijna elke dag door met mijn door de schimmel nieuw aangeschafte stofzuiger met HEPA 14 filter, om de sporen weg te nemen.....
Heb ook eens gelezen dat iemand zoiets ook had, en bij het stoppen met smeren van anti-schimmel medicijn genas het juist weer (blijft toch troep), maar ben zo bang dat het weer erger terug komt op zijn oortjes