Ben 2x naar de DA geweest. Die heeft haar helemaal gevoeld, bekje ogen, oren, longen, hartje..bekeken, getemperatuurd, zelfs reflexen onderzocht, ruggegraat op pijn gecheckt, haar los laten lopen...niks te vinden. Ook geen pijnreactie ergens. Bloed onderzocht: alles prima. (geen schildklier bepaling gedaan), ook niet net aan, gewoon alle waardes perfect.
Ze eet goed, en is geen gram afgevallen. Geen diarree braakt niet..
Nu dacht de DA aan stress, tenminste, ze vroeg of er wat verandert was in huis.
Nouja, níet recent, maar de laatste 2jr heb ík wél veel stress gehad.
(scheiding, moeder borstkanker..). Maar geen recente verandering. Scheiding is 1.5jr terug. En ik vecht nog steeds wel met emoties daaromtrent maar is dus niet recent. Borstkanker bij mn moeder is 3/4 mnd terug geconstateerd en wel wat recenter maar gaat nu prima.
We zijn érg hecht, heel close en kroelerig, Spotje en ik. Misschien trekt ze zich mijn verdriet aan? Ik heb regelmatig een traan door omstandigheden..

Verder heeft ze dus geen symptomen van ziek zijn, eigelijk alleen haar gedrag.
En zelfs dát heeft soms goeie pieken; gister ochtend werd ik als vanouds doodgelikt met opstaan. En op mijn initiatief speelde ze als een dolle zoals vanouds met een lintje. 's Avonds toen ik opstond hoorde ik een mauw uit dr mand, en rende ze naar dr voerbak: eten. Ook normaal en als vanouds. Allemaal goeie tekenen en zoals het hoort. Dan denk ik; zie je ze mankeert niks.
Maar de rest vd dag is ze dan weer minder vrolijk en slomer..

Ik heb ook aan verveling gedacht. Ik woon nu 1 hoog. Ze heeft veel minder uitzicht dan voor mn scheiding. Ook wat minder ruimte.
De DA opperde ook nog het weer, warmte. Daar ik boven woon, is het altijd warm.
Nu weet ik van wanhoop niet meer wat ik moet...Is het tóch lichamelijk? Of geestelijk? De DA ziet éigelijk een gezonde poes...

Ze is een jaar of 9 a 10 trouwens. De andere 2 katten zijn ok. Ze word niet gepest door de anderen.
Misschien word ze gewoon een dagje ouder en verwacht ik te veel. Misschien moet ik nog even afwachten. Ze heeft dinsdag ook een roesje gehad voor bloedafname. DA heeft tijdens roes nog bewust naar dr hartje geluisterd en dat klonk ook sterk en regelmatig.
Ik heb nieuwe speeltjes voor haar besteld en ik speel dagelijk ff met haar. Ook spuit ik van dat catnip spul op wat speelgoed. Spelen met de katten is er een tijd niet van gekomen. Gelukkig zijn ze met zn 3en. Ook laat ik ze sinds eergister beneden. Dat vind ze erg leuk. Lekker onderzoeken (ookal is dat eigelijk niet aan mij verhuurd

Ik weet het verder ook niet meer..