Ongelukje met mijn kat! HELP AUB

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
IlovePaddy
Kitten

Ongelukje met mijn kat! HELP AUB

Bericht door IlovePaddy »

Een half uurtje geleden wilde ik mijn lieve kat een snoepje geven, normaal gesproken wacht hij altijd netjes op z'n stoel in de keuken, maar vandaag was hij iets te ongeduldig.

Op het moment dat ik z'n snoepjes uit de kast wilde pakken, ging hij heel ongelukkig met z'n voorpootjes leunen op het aanrecht, waarbij ik zijn koppie hard met m'n elleboog heb geraakt, ik hoorde zelfs een harde "stoot" geluid toen ik zn koppie raakte.
Ben ontzettend ongerust nu want ik kan niet zien of hij pijn heeft en mijn elleboog doet zelfs een beetje pijn, maar het gekke is dat hij helemaal ongedeerd lijkt en zelfs meteen z'n snoepjes op wilde eten. Zijn ogen staan verder ook goed en hij gedraagt zich normaal. Hij is wel wat slaperig omdat het bedtijd is voor hem en ligt nu ook lekker te dutten.

Hoe meer ik op het internet lees hoe ongeruster ik word. Hopelijk kan iemand me helpen want ik hou ontzettend veel van mijn kat. Misschien ben ik gewoon te ongerust en kan een kat wel tegen een stootje. Ik weet het niet. Ben een beetje in paniek :(
"Beware of people who dislike cats."

"A cat's eyes are windows enabling us to see into another world."
Cyamytha
Poema
Poema

Re: Ongelukje met mijn kat! HELP AUB

Bericht door Cyamytha »

Als je het niet vertrouwt ga dan gewoon even langs de dierenarts.

Onze kat kan heel zielig mauwen als we hem pijn doen. Niet express uiteraard, maar katten hebben er nou eenmaal een handje van om ineens voor/achter je voeten te staan als je het niet verwacht.

Als hij gewoon alert is en zich als anders gedraagd, denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Maar zoals ik zei, misschien voor je eigen gemoedsrust naar DA.
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer

*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
jennli
Tijger
Tijger

Bericht door jennli »

Wat met mijn voorganger al zei.

Wel positief dat hij verder heel allert lijkt. Behalve dan dat hij nu zijn gebruikelijke dutje doet.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Enige tip die ik kan geven wees alert op ander gedrag en bij twijfel naar de dierenarts
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
IlovePaddy
Kitten

Bericht door IlovePaddy »

Lieve mensen ontzettend bedankt voor jullie berichten! Ik heb mijn kat de hele tijd in de gaten gehouden en volgens mij is er niets aan de hand. Hij vertoont geen vreemd gedrag, hij heeft niet gespuugd, geen gemiauw en hij eet, drinkt en slaapt zoals gewoonlijk. Mocht ik het niet vertrouwen, dan bel ik meteen de DA natuurlijk, maar voorlopig hou ik hem gewoon goed in de gaten. Veel rust en veel kusjes en knuffels werkt ook altijd.

Nogmaals bedankt allemaal! Veel liefs van mij en een pootje van mijn lieve kat Paddy xxx
"Beware of people who dislike cats."

"A cat's eyes are windows enabling us to see into another world."
Plaats reactie