kat gaat door dichte sureflap
kat gaat door dichte sureflap
Mijn net 1 jarige kater is in staat door het dichte sureflap chip kattenluik te gaan. Wi herkent dit en heeft een oplossing?
- Kattebeest
- Tijger
Re: kat gaat door dichte sureflap
Geen sureflap kattenluik maar een gewone, met vier standen (alleen naar buiten, alleen naar binnen, naar binnen en naar buiten en helemaal dicht). Systeem is met een rond draai-schuifje, weet niet hoe de sureflap werkt. Want je kater beukt waarschijnlijk door het mechaniek van het luikje heen.
En ja hoor, op stand helemaal dicht lukt het Kasper om door het schuifje heen te beuken. Hij heeft dit een keer bij een schilder gedaan die hem had buitengesloten
(die schilder komt hier niet meer binnen). En een keer heb ik hem per ongeluk zelf buiten gesloten en stond hij toch binnen
.
Kater doet het alleen als hij buiten gesloten is. Kan hem wel alleen in huis laten, hij beukt het luikje niet van binnen naar buiten open.
En ja hoor, op stand helemaal dicht lukt het Kasper om door het schuifje heen te beuken. Hij heeft dit een keer bij een schilder gedaan die hem had buitengesloten

Kater doet het alleen als hij buiten gesloten is. Kan hem wel alleen in huis laten, hij beukt het luikje niet van binnen naar buiten open.
Nancy
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Oplossing: iets stevigs om ervoor te zetten wanneer hij echt dicht moet zijn zoals een kastje?
Heb zelf verder geen ervaring met katten luiken
Heb zelf verder geen ervaring met katten luiken

- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Slotjes van kattenluikjes worden ook hier volkomen kapot gebeukt.
Ik heb een groot los paneel wat ik ervoor schuif.
Ik heb een groot los paneel wat ik ervoor schuif.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- BloemTetsu
- Tijger
Wij hebben hier ook de 4-standen ding. Bloem is laatst ook een keer naar buiten gekomen terwijl hij helemaal dicht zat. Ook als hij naar buiten dicht zit, kan ze hem gewoon naar binnen hengelen.
Daarom ook de achterdeur gebarricadeerd als ze echt binnen moet blijven.
Daarom ook de achterdeur gebarricadeerd als ze echt binnen moet blijven.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
We hebben hier ook al eens een topic gehad over een buurkat, die een nagel aan het elektronische luikje haakte en het zo open trok. Daar had ook de fabrikant van het betreffende luikje geen antwoord op.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Ik heb contract opgekomen met sureflap. Blijkbaar is t probleem bekend. De ontwerpers hebben n soort opzetstukje gemaakt in n voorframe?! Ik kan er me nog niks bij voorstellen maar ze gaan t mij toesturen. Wordt gemaakt nav je serienummer en t duurt n week. Ik hou jullie op de hoogte. Want mijn andere kat mort wel weer naar binnen kunnen komen...