Sommige van jullie weten misschien dat ik 2 katten heb: Erwin en Dennis.
Na de laatste verhuizing (zo'n anderhalf jaar geleden) is Erwin een stresskatje geworden. Dit uit zich in lichamelijke klachten, maar ook in het niet meer kunnen verdragen van Dennis om hem heen. Zie http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 61&t=27445.
Nu is het sinds een paar dagen uit met mijn vriend, dus jullie voelen hem aankomen: VERHUIZEN!

Het breekt m'n hart, maar ik denk er al een tijdje over na om Erwin bij mijn ex te laten. Ik heb het aan hem gevraagd en hij wilt het heel graag. Hij is gek op ze en wilt graag de zorg op zich nemen. Ook weet hij wat Erwin nodig heeft en kent hij hem. Sterker nog, liever zou hij ze allebei houden! Niet dat ik dat wil hoor, het liefst nam ik ze allebei mee, maar het is voor Erwin het beste om te blijven. Ik houd zoveel van hem dat ik hem los moet laten..
Wat zouden jullie doen in deze situatie? Begrijpen jullie mijn keuze of hebben jullie tips? De gouden tip om Erwin ook mee te kunnen nemen..? Pff, ik vind het zo moeilijk. Ik kan Erwin amper nog aankijken, ik voel me zo schuldig. Maar het is voor hem het beste.. bij mij is hij niet gelukkig.