Heftige mastistis!
- mittenslief
- Tijger
Re: Heftige mastistis!
ja erg veel ervaring inmiddels na 2 heftige niesziektes...ik gebruik gewoon zoutoplossing van de kruitvat voor baby's...wat voor ab heb je en dosering?
weet niet of je al aan de weerstand kan gaan werken met L-lysine? of zit dat in de melk die je geeft?
weet niet of je al aan de weerstand kan gaan werken met L-lysine? of zit dat in de melk die je geeft?
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Inmiddels gaat het heel goed! Wel na een forse dip...longontsteking...
Twee keer aan de zuurstof, andere ab (doxycycline), ventolin, en zelfs twee keer dexamethason.
Had er even heeeel weinig vertrouwen meer in. Maar na de tweede keer aan de zuurstof icm dexa knapte hij op en bleef stabiel!
Hij roggelt nog wel maar is nauwelijks meer benauwd. Speelt, rent, klimt zoals een kitten hoort te doen.
Af en toe wel nog een flinke hoestbui, maar ja, de rotzooi moet er wel uit.
Hij is in deze hele periode geen gram afgevallen, zit nu op 470 gram. Het is een vechtertje, en ik ook!
Nu hopen dat er niet weer iets anders misgaat, vind dat we onze portie wel gehad hebben.
Twee keer aan de zuurstof, andere ab (doxycycline), ventolin, en zelfs twee keer dexamethason.
Had er even heeeel weinig vertrouwen meer in. Maar na de tweede keer aan de zuurstof icm dexa knapte hij op en bleef stabiel!
Hij roggelt nog wel maar is nauwelijks meer benauwd. Speelt, rent, klimt zoals een kitten hoort te doen.
Af en toe wel nog een flinke hoestbui, maar ja, de rotzooi moet er wel uit.
Hij is in deze hele periode geen gram afgevallen, zit nu op 470 gram. Het is een vechtertje, en ik ook!
Nu hopen dat er niet weer iets anders misgaat, vind dat we onze portie wel gehad hebben.
Pff wat heftig allemaal!
En wat zijn ze beide sterk!
Je hebt inderdaad je portie wel gehad! Probeer tussendoor ook een beetje te genieten van je harde werk!
Ik duim voor jullie dat het vanaf nu alleen nog maar berg opwaarts gaat, mama en kitten lekker aansterken samen en jij achteraf kan zeggen, we zijn er alleen maar sterkter door geworden!
En wat zijn ze beide sterk!
Je hebt inderdaad je portie wel gehad! Probeer tussendoor ook een beetje te genieten van je harde werk!
Ik duim voor jullie dat het vanaf nu alleen nog maar berg opwaarts gaat, mama en kitten lekker aansterken samen en jij achteraf kan zeggen, we zijn er alleen maar sterkter door geworden!
Semmie, valentijn & doedel
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
- mittenslief
- Tijger
wel verstandig om iets homeopatisch erbij gaan geven voor de uk zijn weerstand
Honden hebben bazen, poezen personeel!
Fijn dat hij niet is afgevallen en dat jij je nu weer kan richten op aankomen
Heeft de kleine eigenlijk ook al een naam gekregen?

Heeft de kleine eigenlijk ook al een naam gekregen?
We hebben hem Bink gedoopt!
Hij krijgt colostrum erbij, 1x daags. Dat werkt weerstandsverhogend.
Welke homeopathische middelen kan ik er evt nog bij geven zonder evt bijwerkingen?
Ik wil nu geen belastende ingredienten geven, daar heeft hij en zn moeder ondertussen voldoende van gehad. Als ik aan al die medicijnen denk die ze hebben gehad...
Hij krijgt colostrum erbij, 1x daags. Dat werkt weerstandsverhogend.
Welke homeopathische middelen kan ik er evt nog bij geven zonder evt bijwerkingen?
Ik wil nu geen belastende ingredienten geven, daar heeft hij en zn moeder ondertussen voldoende van gehad. Als ik aan al die medicijnen denk die ze hebben gehad...
- eveline1982
- Tijger
Groene oss weerstand compositum, is oa voor katten/kittens na luchtweg problemen.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Leuke naam 

Het heeft niet zo mogen zijn.... Kleine Bink kreeg het langzaam weer wat benauwder. Uiteindelijk kreeg hij zelfs een toeval. Hij ging zo rap achteruit... Ik wilde zo graag, maar we hebben alles al gedaan. Nog een keer aan de zuurstof, nog meer medicijnen, ik wilde het hem niet aandoen.
Met heel veel pijn in mn hart heb ik hem laten inslapen. Wat zal ik hem missen...
Met heel veel pijn in mn hart heb ik hem laten inslapen. Wat zal ik hem missen...
heel veel sterkte met het verlies van je kleine bink. wat een klap na al die zorgen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Wat enorm spijtig dat ook Bink het niet heeft mogen redden
Jij hebt in elk geval je uiterste best gedaan! Heel veel sterkte met dit grote verlies dat deze kleine man achter zal laten....

Ahhh wat een rot- nieuws
wat een vechter was bink en wat heb je geweldig je best voor hem gedaan!
Deze kleine man heeft een grote indruk achter gelaten!
Slaap zacht bink, en sterkte met het verlies

Deze kleine man heeft een grote indruk achter gelaten!
Slaap zacht bink, en sterkte met het verlies
Semmie, valentijn & doedel