Noppie klaagt zich wat af op een dag
Re: Noppie klaagt zich wat af op een dag
Zwager gebeld en die had een tacker, dus morgen kan ik de resterende afzetting in elkaar flansen en dan kijken of ik een boormeneer/mevrouw kan vinden die de gaten voor me wil boren
- Kattebeest
- Tijger
Herkenbaar
.
Heb me voorgenomen overal aan te mogen ergeren, behalve aan mijn kater. Hij klaagt niet zoals Noppie maar wel bij voorkeur heel laat 's avonds (ben een nachtmens). En dat korte klagen gaat hárd... Vervolgens dendert hij een paar keer de houten trap op en mijn nieuwe jonge buren liggen rond 22.00 uur in bed...
Het maken van de afzetting kost ook kruim. Misschien als het af is (inclusief boormeneer -mevrouw) dat je wat meer kan relaxen. En Noppie natuurlijk ook.

Heb me voorgenomen overal aan te mogen ergeren, behalve aan mijn kater. Hij klaagt niet zoals Noppie maar wel bij voorkeur heel laat 's avonds (ben een nachtmens). En dat korte klagen gaat hárd... Vervolgens dendert hij een paar keer de houten trap op en mijn nieuwe jonge buren liggen rond 22.00 uur in bed...
Het maken van de afzetting kost ook kruim. Misschien als het af is (inclusief boormeneer -mevrouw) dat je wat meer kan relaxen. En Noppie natuurlijk ook.
Nancy
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Het komt uiteindelijk wel goed. De trap dendert ie niet op en af, wel vliegt ie met regelmaat door de woonkamer en keuken of gooit z'n speelgoed door de hele woonkamer/keuken.
Goed voornemen om je overal aan te ergeren dan aan je kater. Zal dat ook proberen te gaan doen, ging al vrij goed de laatste tijd, maar moet nog even wat meer m;n best doen. Misschien wat meer mopperen onder de douche.
Goed voornemen om je overal aan te ergeren dan aan je kater. Zal dat ook proberen te gaan doen, ging al vrij goed de laatste tijd, maar moet nog even wat meer m;n best doen. Misschien wat meer mopperen onder de douche.
Noppie daagde net Piie uit om te spelen, die was daar wel voor te porren
onze gijs is een zeer angstige kater wat zich de laatste tijd meer uit in onrustig door het huis rennen en blijven piepen (gijs kan niet miauwen). ook valt hij guusje steeds vaker aan. het lijkt dominantie maar ik denk ook onzekerheid. ik heb hem van de week zijnangstbolletjes gegeven (homeopatisch, gekregen van een DA). die werkten perfect, hij was veel rustiger en voelde zich meer op zijn gemak. hij heeft heerlijk lekker rustig lui bij ons op de bank gelegen.1x gehad en nu is hij al weer ene paar dagen stukken rustiger. als je wil kan ik je er wel een paar opsturen zodat je kunt proberen of het werkt bij noppie. het is niet zo dat je ze drogeert zodat ze rustig worden, maar de innerlijke angst wortd getemperd en hiermee de onzekerheid. als je gijs dan door huis ziet lopen denkt hij dat hij de opperkoning zelf is.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ik denk niet dat het angst is bij Noppie, eerder dat ie bij vorig baasje heel veel vrijheid gehad heeft en die nu ook weer wil. Maar ik hou het in gedachten, mocht ik het toch willen proberen laat ik je iets weten. In ieder geval heeeeel hartelijk bedankt voor het aanbod
Weet niet of je matatabi staafjes kent? Misschien dat hij rustiger wordt wanneer je hem tijdens zo'n miauwsessie zo'n staafje geeft om op te kauwen?
Zal ik straks eens op googlen, ken ze nl nietDinky schreef:Weet niet of je matatabi staafjes kent? Misschien dat hij rustiger wordt wanneer je hem tijdens zo'n miauwsessie zo'n staafje geeft om op te kauwen?
Net bezig geweest met draadpanelen aan latten te tacken, gaat toch stuk makkelijker dan krammetjes met hamer erin slaan. Weet alleen niet of alles stevig genoeg vastzit..heb nietjes van 10mm breed en 14mm hoog, en zowel in de horizontale als verticale richting getackt. Bij twijfel gooi ik er nog tie wraps er tegen aan
Als je kat naar buiten kan dan kan het wel eens voorkomen dat je dit op terras ziet

- Kattebeest
- Tijger
Heerlijk ventje die Noppie! Haha, boompje bezwijkt net niet
.
Enne, Noppie heeft niks te klagen...

Enne, Noppie heeft niks te klagen...
Nancy
Ha wat een leuk gezicht.
Boompje buigt gevaarlijk door haha. 

Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Hihi wat een leuke foto's 

- flower1980
- Panter
Lekker zo in de boom klimmen
Houdini probeert te ontsnappen:lol::lol:
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie