voeding

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
beije029
Kitten

voeding

Bericht door beije029 »

Mijn kater genaamd Remi, heeft veel buiten gelopen en eet de laatste 2 tot 3 dagen niet. hij is nu voor de 2e dag geheel binnen geweest en heeft nog steeds niet gegeten. Remi heeft 2 tot 3 maal overgegeven , maar in de kotst bestond alleen uit een geelachtige gekeurde slijm met iet wat schuim in het midden. Remi moet eten anders ben ik hem kwijt, maar hoe overtuig je een kater dat ie echt moet eten?

Dank voor uw hulp?

beije029
(Paul)
Adriana

Re: voeding

Bericht door Adriana »

spuitje eten en drinken is dan de enige oplossing.
injectiespuitje met afgezaagd mondstuk zonder naald vullen met als het kan wat krachtvoer.
en anders wat hij altijd al lekker vond en even prakken of pureren.
heeft missch iets gegeten wat heel erg slecht viel en kan nu bang zijn om nog iets te eten.
drinken gaat ook op die manier en ook maar even mee helpen.

overtuigen kun je hem niet, is hij wel levendig en hoe ziet zijn ontlasting eruit?
kan het zijn dat hij een haarbal moet overgeven en zou hij gras eten?
en anders flinke dot haarbalpasta. onlangs nog ontwormd?
beije029
Kitten

Bericht door beije029 »

Hij is in vergelijk tot gister wel socialer en reageert met een spelletje met een touwtje en net heb ik hem gekamd om hem wat op te vrolijken . Mijn spuit is te klein om er vast voer er mee toe te dienen. Hij probeert wel om zich te verstoppen, want ik kan met mijn rolstoel niet overal bij.
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Je kunt het beste mousse blikvoer nemen, water toevoegen en dat met spuitje zonder naald voeren. Vaste voeding kun je inderdaad niet met een spuitje voeren. Bij dienstdoende dierenarts zou je een paar speciale blikjes kunnen (laten) halen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Plaats reactie