Sommige kennen mij van het verhaal Sunny...
Omdat wij na Sunny toch nog steeds heel graag een kat wilde hebben en daar ook niet te lang mee wilde wachten omdat we dan misschien niet meer durfde, hebben we dit weekend uiteindelijk toch voor een kitten gekozen (asiel durfde we niet meer aan

Hebben onze Bo opgehaald, zou nu negen weken moeten zijn ( ik weet het, te jong) op de foto zag hij er stevig uit, inentingen gehad, ontwormd en gechipt, en toen we hem eenmaal zagen waren we natuurlijk verkocht...
Was of wij of een ander....
hij speelt gewoon, heeft normaal slaapgedrag plast netjes op de bak en is de gezelligheid zelf

Alleen hij wil niet zelfstandig eten!!!!
Heb hem nu vandaag al drie keer met de hand blikvoer gevoerd, wat ie danwel eet, maar dat zuigt ie dan van me vingers, als ik hem daarna naast z'n bakje zet probeert ie het wel zelf te eten, maar is dan meer zuigen, hij heeft wel die drie keer een redelijke hoeveelheid binnen gekregen, daarnaast hebben we ook kittenmelk ernaast gezet, dat gaat goed naar binnen! Kittenbrokjes staan nu te weken in warm water, kijken of dat werkt
Morgen direct naar de dierenspeciaalzaak, maar zou dan van jullie graag willen weten wat we het beste kunnen halen (als vervangend voer)
Dinsdag direct naar de dierenarts, na laten kijken hoe oud hij werkelijk is!
Dus dat is het verhaal,
In afwachting van jullie reacties en waarschijnlijk ook een hoop vegen uit de pan

Groetjes Linda