We zijn net terug van de da. de kat had een chip die geregistreerd stond in een stad verderop, maar helaas werkte het nummer niet (buiten gebruik). we hebben toen samen met de da alle dierenartsen in die stad en omgeving gebeld om te vragen of hij daar geregistreerd stond. helaas ook niet.
Ze heeft hem toen snel even nagekeken en er was toch heel wat mis. Hij zat onder de vlooien, wormen en andere parasieten. mistte half zijn gebit (n er zaten zelfs gaten in zijn kaakslijmvlies waar je zo tegn ontstoken bot aankeek) , was erg vermagerd en zwaar uitgedroogd en had een kans op fip en fiv. wij wilden eerst voor hem zorgen en de basiszorg op ons nemen, maar we wlden onze katten ook niet blootstellen aan een eventueel virus. uiteindelijk hebben we in overleg met dea de dierenambulance gebeld. hij word morgen opgehaald en we hebben gevraagd of ze ons op de hoogte willen houden van wat er met hem gaat gebeuren.
Met pijn in mijn hart toch wel achtergelaten bij de da waar hij nu infuus en verdere zorg krijgt. Ik hecht me te snel