Hieronder wat foto's als illustratie:

De linkerpoot, waarbij de naad stuk is en we af en toe dus ook wat vulling vinden op de grond....

De rechterpoot, zelfde verhaal

De onderkant van de zitting

De bovenkant van de zitting, die er dus nog gewoon gaaf uitziet terwijl ze daar altijd overheen rent en sjeest en ligt. Met andere woorden het gedeelte waar we haar altijd zien is nog gewoon helemaal mooi.
Het probleem zit dus bij de poten. Ik begrijp ook niet goed waarom. Achter de bank staat een krabpaal die veelvuldig wordt gebruikt, net als de andere krabpaal in de kamer. Ook zien we haar er dus werkelijk nooit aan krabben.....
Heeft iemand tips om te zorgen dat het niet nog erger wordt en/of beter wordt? Hebben nu fleecekleedje over de ene leuning hangen(wit met grijs motief die Dinie ook heeft) maar deze verschuift dus zeer regelmatig en is aardig stoeien. Zit behoorlijk met mijn handen in het haar hierover.
Natuurlijk begrijp ik het heel goed dat wat vernieling erbij hoort maar dit is wel heel extreem in een jaar tijd. Helemaal omdat de zitting waar ze altijd overheen rent en springt er nog wel gaaf uitziet en het dus echt flink slopen is.... Ook weet ze dus de krabpalen feilloos te vinden want die worden volop gebruikt.