Hoi allemaal,
Nou, vanmiddag is Basje door mijn geweldige moeder naar de dierenarts gebracht (ik moest werken en zij was oppas

). Daar werd vastgesteld dat ze 40 graden koorts had en een flinke keelontsteking te pakken had. Meteen een shot antibiotica en een kuurtje; ze is inmiddels al een beetje opgeknapt, heeft zelf water gedronken en een beetje aan haar eten gelikt. Net heb ik haar toch maar weer wat proteïne-voedsel gegeven met een spuitje. Ik heb goede hoop dat ze morgen weer uit zichzelf gaat eten! Met Billie en haar gaat het redelijk ok, weinig interactie maar ook zeker geen agressie. Ze hebben al een paar keer samen op mijn schoot gezeten (maar toen was Basje wel heel versuft en zielig, dus waarschijnlijk vond ze alles prima).
Heb erover gedacht die stomme spoedkliniek te bellen en ze te vertellen dat ze mij een compleet verkeerde diagnose hebben gegeven, maar aan de andere kant had Basje toen ze haar daar onderzochten nog geen koorts.
Ik ben in ieder geval erg opgelucht dat er nu eindelijk iets is gebeurd, en dat ze een beetje lijkt op te knappen!
En natuurlijk erg bedankt pearlsofpassion en Kattenbella voor jullie online support! We zijn er nog niet, maar ik heb zeker goede hoop.