Daarnaast kan je inderdaad mensenvlees geven (alleen varkensvlees wordt afgeraden) maar dan het liefst wel onbewerkt (dus bijvoorbeeld stukje kipfilet). Wat je zelf op brood doet is wel bewerkt (stofjes toegevoegd voor de smaak bijvoorbeeld).
samenstelling ziet er goed uit, uitsluitend kip en geen tarwe. eiwitgehalte netjes en brede samenstelling. weinig plantaardigs verder maar met wat vers (tarwe)gras kun je dat makkelijk bijplussen.Dinky schreef:Gezien Dinky haar leeftijd zit ik erover te denken de mature te proberen.
Toch zou ik graag ook jullie mening eens willen horen
dat kan ik me goed voorstellen! als je 'prins' intikt bij de zoekfunctie rechtsboven dan krijg je 491 berichten/topics..Xtrada schreef:Ik vind al dat voer verschrikkelijk. Ik woon nog thuis en mijn moeder voert al jaren Ah-brokken. Nu heb ik dit voorgesteld maar werkt niet zo goed. Ik kan van deze Prins-variant ook nauwelijks wat vinden, alleen de positieve reacties natuurlijk. Word er een beetje gek van, al best veel voer geprobeerd.
Als dit na een tijdje niet bevalt stap ik wel over naar RC of Hills. Mag ik vragen welke Hills variant je hebt?